Automate your Marketing
with Womplify




 
putihh's FotoPage

By: Cik putihh

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 26-May-2050 02:56 Email | Share | | Bookmark
TEAM KETUPAT BAWANG

Setelah dipaksa oleh fazzarinna...aku pon save dan tempek la gambo nih kat FP aku... kalo tak kang dia singkir aku dari TKB ihihihihihih...dan dengan rela hati aku pon tempek laaa



hheheheheehe itu leee gang TKB


Friday, 9-Oct-2009 08:19 Email | Share | | Bookmark
BIRTHDAY KAK SYA | 9 OKTOBER 2009

Birthday Kak Sya...mcm biasa makan makan le jawabnyer....kitorg satu opis bai Baju kaler oren tu....yang aku pulak bagi katak ijO tu...huuhuhhu x de apa apa maksud tau kak sya..saje je bg sebab mcm cOmel jerkk....










hihihihihi...sekian...gambO raya nanti ekk lom edit


Wednesday, 16-Sep-2009 01:25 Email | Share | | Bookmark
UCAPAN SELAMAR HARI RAYA

Salam kepada semua,

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. Saya x de la buat e-kad raya x sempat nak buat...sO...sy hanya dapat menempekkan rerakan FP saje...

Terima lah......sedutan e-kad raya untuk semua dari mereka ...















yang ini pula AWARDs yang aku dapat dari Kak Azue dan Rinna D'Qute







Tuesday, 4-Aug-2009 08:57 Email | Share | | Bookmark
Komentar Terpantas di FP MiraJohar

Yessssss yessss akhirnya............... aku dapat jugak jadik komentator terpantass dalam FP http://mirajohar.fotopages.com ...x pernah aku dpt nih...teruja teruja.... tenkiuu kak miraaa....

lepas nih aku nak tunggu lak award dari kak Azue hihihiihhi....




Wednesday, 22-Jul-2009 09:27 Email | Share | | Bookmark
AKU AKAN KEMBALI....

SUATUU HARI NANTI AKU AKAN KEMBALI.....
hihiiiihhihhi


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net